Persvazivní prostředky ve vybraném typu časopisů – Bc. Klára Vostrá
Bc. Klára Vostrá
Diplomová práce
Persvazivní prostředky ve vybraném typu časopisů
Persuasive means in a selected type of journals
Anotace:
Diplomová práce se zabývá persvazivními prostředky v současných dětských časopisech.Diplomová práce vymezuje pojem persvaze a vysvětluje rozdíl mezi persvazí a manipulací, neboť tyto pojmy bývají mnohdy chybně spojovány či dokonce zaměňovány. Dále se práce zabývá reklamou z pohledu marketingového i stylistického, protože právě reklama je vysoce persvazivní žánr. Práce rozlišuje verbální a neverbální …víceAbstract:
Thesis persuasive means in a selected type of journals deals with the theory of advertising, its position within the marketing mix and how the advertising process is being used. Advertising is a communication process, which primary function is to persuade the customer to buy a product or to utilize a service. Customers are reached in advertising by the means of mass media. The next part is a view on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jn7aw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
- Oponent: PhDr. Michal Křístek, M.Phil.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Obecná jazykověda
Práce na příbuzné téma
-
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
Kateřina Kertisová -
Užití Angličtiny v českých reklamách a novinových článcích
Anna KÖLBLOVÁ -
Užití Angličtiny v českých reklamách a novinových článcích
Anna KÖLBLOVÁ -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ -
The advertisement in Colombia and its concerns in children's health
Alejandro Velasco Cardona -
Reklama na alkohol a její působení na děti a adolescenty
Eva Weisová -
Jak děti předškolního věku ovlivňuje reklama
Tereza BRABCOVÁ