Bc. Klára Vostrá

Diplomová práce

Persvazivní prostředky ve vybraném typu časopisů

Persuasive means in a selected type of journals
Anotace:
Diplomová práce se zabývá persvazivními prostředky v současných dětských časopisech.Diplomová práce vymezuje pojem persvaze a vysvětluje rozdíl mezi persvazí a manipulací, neboť tyto pojmy bývají mnohdy chybně spojovány či dokonce zaměňovány. Dále se práce zabývá reklamou z pohledu marketingového i stylistického, protože právě reklama je vysoce persvazivní žánr. Práce rozlišuje verbální a neverbální …více
Abstract:
Thesis persuasive means in a selected type of journals deals with the theory of advertising, its position within the marketing mix and how the advertising process is being used. Advertising is a communication process, which primary function is to persuade the customer to buy a product or to utilize a service. Customers are reached in advertising by the means of mass media. The next part is a view on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
  • Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
  • Oponent: PhDr. Michal Křístek, M.Phil.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta