Viktor Šušnyák

Bakalářská práce

Marketing osobnosti

Abstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou osobných značiek a využitia celebrít v reklame. Cieľom je identifikovať hlavné prvky pôsobiace na image osobnosti a prepojiť závery s možnosťami a rizikom využitia slávnych osobností ako doporučovateľov v reklame. Práca je rozdelená do troch častí. Témou prvej časti je self-marketing a celebrity PR, teda budovanie osobnej značky. Druhá sa zaoberá využitím už vybudovaných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6718

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management