Viktor Šušnyák
Bakalářská práce
Marketing osobnosti
Abstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou osobných značiek a využitia celebrít v reklame. Cieľom je identifikovať hlavné prvky pôsobiace na image osobnosti a prepojiť závery s možnosťami a rizikom využitia slávnych osobností ako doporučovateľov v reklame. Práca je rozdelená do troch častí. Témou prvej časti je self-marketing a celebrity PR, teda budovanie osobnej značky. Druhá sa zaoberá využitím už vybudovaných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6718
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6718
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Postavení PR a reklamy při budování nové značky
Ivana Popelářová -
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
Eva Kadlecová -
Funkce médií (tradičních/nových) ve firemním PR
Andriana Lazarieva -
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
Lucie Procházková