Bc. Markéta Růžičková

Diplomová práce

Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu

European Parliament elections 2019 in the Czech Republic from a political marketing perspective
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu volební kampaně ve volbách do Evropského parlamentu, které proběhly v roce 2019. Volební kampaň je analyzována z pohledu politického marketingu. Práce je rozvržena do dvou částí. První část poskytuje teoretická východiska politického marketingu. Druhá část obsahuje uvedenou analýzu. Hlavním cílem mé práce bylo analyzovat volební kampaně českých stran ANO …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of the election campaign in the elections to the European Parliament, which took place in 2019. The election campaign is analyzed from the perspective of political marketing. Thesis is developed into two parts. The first part provides the theoretical basis of political marketing. The second part includes analysis. The main goal of my work was to analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Marián Sekerák, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Michal Plaček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.