Bc. Markéta Růžičková

Master's thesis

Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu

European Parliament elections 2019 in the Czech Republic from a political marketing perspective
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu volební kampaně ve volbách do Evropského parlamentu, které proběhly v roce 2019. Volební kampaň je analyzována z pohledu politického marketingu. Práce je rozvržena do dvou částí. První část poskytuje teoretická východiska politického marketingu. Druhá část obsahuje uvedenou analýzu. Hlavním cílem mé práce bylo analyzovat volební kampaně českých stran ANO …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of the election campaign in the elections to the European Parliament, which took place in 2019. The election campaign is analyzed from the perspective of political marketing. Thesis is developed into two parts. The first part provides the theoretical basis of political marketing. The second part includes analysis. The main goal of my work was to analyze …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2023
  • Supervisor: PhDr. Marián Sekerák, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Michal Plaček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.