Bc. Martin HUBÁČEK

Diplomová práce

Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o.

The CRM elements implementation in the Autokom, spol. s r. o.
Anotace:
V první části své diplomové práce zpracovávám informace získané z odborné literatury, časopisů a ze zdrojů na internetu. Zaměřuji se na definici pojmu CRM, na popis jeho jednotlivých částí a současné trendy v používání CRM a jeho možné přínosy. Popisuji jednotlivé kroky při implementaci systémů do podniků a uvádím výhody a nevýhody zavádění systému. V analytické části představuji společnost Autokom …více
Abstract:
In my dissertation´s first part I analyse IT literature, magazines Internet resources information. First I target the CRM general concept definition, CRM part´s description and actual trends in CRM usage and its benefits. I describe CRM systems implementation steps in the companies and mention the main advantages and disavantages. In the analytical part I present Autokom company, its history, progress …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6420

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUBÁČEK, Martin. Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.