Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o. – Bc. Martin HUBÁČEK
Bc. Martin HUBÁČEK
Diplomová práce
Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o.
The CRM elements implementation in the Autokom, spol. s r. o.
Anotace:
V první části své diplomové práce zpracovávám informace získané z odborné literatury, časopisů a ze zdrojů na internetu. Zaměřuji se na definici pojmu CRM, na popis jeho jednotlivých částí a současné trendy v používání CRM a jeho možné přínosy. Popisuji jednotlivé kroky při implementaci systémů do podniků a uvádím výhody a nevýhody zavádění systému. V analytické části představuji společnost Autokom …víceAbstract:
In my dissertation´s first part I analyse IT literature, magazines Internet resources information. First I target the CRM general concept definition, CRM part´s description and actual trends in CRM usage and its benefits. I describe CRM systems implementation steps in the companies and mention the main advantages and disavantages. In the analytical part I present Autokom company, its history, progress …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6420
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUBÁČEK, Martin. Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Segmentace zákazníků obchodní společnosti s využitím metod shlukové analýzy
Markéta Nesrstová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
Jiří Matoušek -
Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku
Michal Kopřiva -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lucie Flachsová -
Model zákaznické segmentace vybrané organizace
Jana Walterová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
David Polák