Hana Masarová

Diplomová práce

Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie

Corporate culture - assumption of the success of marketing strategy
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice podnikové kultury v souvislosti s marketingovou strategií podniků. Práce má analyticko-popisný charakter. Cílem této diplomové práce je prokázat, že úroveň podnikové kultury je předpokladem úspěšnosti marketingové strategie. Snahou bylo stanovit interakci mezi podnikovou kulturou a marketingovou strategií hotelové společnosti. V této práci byly použity …více
Abstract:
This thesis deals with the issue of corporate culture in the context of the marketing strategy. The character of the thesis is analytical-descriptive. The aim of this thesis is to demonstrate that the level of corporate culture is an assumption of the success of marketing strategy. The effort was to determine the interaction between corporate culture and marketing strategies in hospitality. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství