Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie – Hana Masarová
Hana Masarová
Diplomová práce
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Corporate culture - assumption of the success of marketing strategy
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice podnikové kultury v souvislosti s marketingovou strategií podniků. Práce má analyticko-popisný charakter. Cílem této diplomové práce je prokázat, že úroveň podnikové kultury je předpokladem úspěšnosti marketingové strategie. Snahou bylo stanovit interakci mezi podnikovou kulturou a marketingovou strategií hotelové společnosti. V této práci byly použity …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of corporate culture in the context of the marketing strategy. The character of the thesis is analytical-descriptive. The aim of this thesis is to demonstrate that the level of corporate culture is an assumption of the success of marketing strategy. The effort was to determine the interaction between corporate culture and marketing strategies in hospitality. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13287/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASAROVÁ, Hana. \textit{Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/6irxy9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Corporate Culture in the Hospitality Industry
Gunay Bayramova -
Podniková kultura v automobilovém průmyslu a její vliv na spokojenost zaměstnanců
Zuzana Renzová -
Podniková kultura a její vliv na spokojenost zaměstnanců
Eliška Jeřábková -
Podniková kultura
Kristýna Přívratská