Jak se učitelé učí filozofovat s dětmi – Bc. Jakub Vlček
Bc. Jakub Vlček
Diplomová práce
Jak se učitelé učí filozofovat s dětmi
How teachers learn to philosophise with children
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá dalším vzděláváním učitelů v metodě Filosofie pro děti v rámci projektu ACP4C – Být občanem, který byl realizován neziskovou organizací Člověk v tísni, o.p.s. Cílem práce je popsat, jak se učitelé učí filozofovat s dětmi a jak hodnotí účast a přínos tohoto vzdělávaní v rámci svého profesního rozvoje. Práce je standardně rozdělena na dvě části – teoretickou …víceAbstract:
This master's thesis deals with in-service education of teachers in the method of Philosophy for children within the project ACP4C – Being a citizen, which was implemented by the non-profit organization People in Need, o.p.s. The aim of the thesis is to describe how teachers learn to philosophise with children, how they evaluate the participation and benefits of this education in their professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ymr1f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Professional development of English teachers
Lucie Ondrová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE -
STEPS - Skupinový terapeuticko-edukační program pro sourozence dětí s poruchami autistického spektra: Tvorba, implementace a evaluace programu
David Havelka -
Vzdělávací program pro přípravu občanů k sebeochraně a vzájemné pomoci při mimořádných událostech.
Radek Jandl -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Edukační program „Duševní hygiena pro seniory“
Markéta Píšová