Mgr. Petr MARVAN

Bakalářská práce

Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby

Commercial advertising and negative consequences of overconsumption
Anotace:
Komerční reklama je dnes asi nejfrekventovanějším a nejviditelnějším představitelem celku marketingových komunikací. Jednosměrná, neosobní, placená forma komunikace seznamuje spotřebitele s produkty a pomáhá jim orientovat se na trhu. Podporuje ale reklama také nadspotřebu? A má nadspotřeba nějaké negativní důsledky? Jaká existují řešení současné situace?
Abstract:
Commercial advertising is currently propably the most frequent and visible part of the marketing communications. One-way, non-personal, paid type of marketig communication informs consumers about the products and helps them to orientate themselves in the market. Does the advertising also support overconsumption? And are there any negative consequences of the overconsumption? What are the possible solutions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor: 573

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2005
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARVAN, Petr. Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.