Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby – Mgr. Petr MARVAN
Mgr. Petr MARVAN
Bachelor's thesis
Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby
Commercial advertising and negative consequences of overconsumption
Abstract:
Komerční reklama je dnes asi nejfrekventovanějším a nejviditelnějším představitelem celku marketingových komunikací. Jednosměrná, neosobní, placená forma komunikace seznamuje spotřebitele s produkty a pomáhá jim orientovat se na trhu. Podporuje ale reklama také nadspotřebu? A má nadspotřeba nějaké negativní důsledky? Jaká existují řešení současné situace?Abstract:
Commercial advertising is currently propably the most frequent and visible part of the marketing communications. One-way, non-personal, paid type of marketig communication informs consumers about the products and helps them to orientate themselves in the market. Does the advertising also support overconsumption? And are there any negative consequences of the overconsumption? What are the possible solutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Identifier:
573
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2005
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARVAN, Petr. Komerční reklama a negativní důsledky nadspotřeby. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner