Marketingová strategie restaurace a penzionu Zátiší – Veronika Valoušková
Veronika Valoušková
Bakalářská práce
Marketingová strategie restaurace a penzionu Zátiší
Marketing strategy of the restaurant and the pension Zátiší
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a praktickou část. Podstatou teoretické části je nastínit potřebné informace, které jsou využité v části praktické. Při zpracování jsem použila literární zdroje, internetové zdroje, vlastní zkušenosti a informace od majitele a zaměstnanců podniku. Cílem této bakalářské práce je analýza prostředí dané firmy pomocí analýzy SWOT …víceAbstract:
This bechelor thesis is divided in two parts that is theoretical part and practical part.The principal of the teoretical part is to outline the necessary information which is used in the practical part. In the process I used literary sources, internet sources, my own experience and informations from the owner and employees of the company. The purpose of this thesis is the analysis of the environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Zveřejnit od: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena KOVAČIČINOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valoušková, Veronika. Marketingová strategie restaurace a penzionu Zátiší. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva