Bc. Jiří Gabriel

Master's thesis

Chování spotřebitele při nákupu 3D reklamy v ČR

Consumer behaviour when buying 3D advertising in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou chování spotřebitele a jeho rozhodnutí při nákupu 3D reklamy v České republice. Ve výsledku se zhodnotí, jaké rozhodnutí spotřebitel dělá. K posouzení poslouží data poskytnutá od podniku 3D písmena s.r.o. a stanovené výzkumné otázky. V práci byly realizovány analýzy chování spotřebitele na trhu s 3D reklamou za pomoci identifikace celého trhu a objektů, které …more
Abstract:
The thesis deals with the issue of consumer behaviour and their decisions when buying 3D advertising in the Czech Republic. As a result, it evaluates what kind of decision the consumer makes. The assessment is based on the data provided by the company 3D písmena s.r.o. and the set research questions. In this thesis, analyses of consumer behaviour in the 3D advertising market have been carried out by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management