Chování spotřebitele při nákupu 3D reklamy v ČR – Bc. Jiří Gabriel
Bc. Jiří Gabriel
Master's thesis
Chování spotřebitele při nákupu 3D reklamy v ČR
Consumer behaviour when buying 3D advertising in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou chování spotřebitele a jeho rozhodnutí při nákupu 3D reklamy v České republice. Ve výsledku se zhodnotí, jaké rozhodnutí spotřebitel dělá. K posouzení poslouží data poskytnutá od podniku 3D písmena s.r.o. a stanovené výzkumné otázky. V práci byly realizovány analýzy chování spotřebitele na trhu s 3D reklamou za pomoci identifikace celého trhu a objektů, které …viacAbstract:
The thesis deals with the issue of consumer behaviour and their decisions when buying 3D advertising in the Czech Republic. As a result, it evaluates what kind of decision the consumer makes. The assessment is based on the data provided by the company 3D písmena s.r.o. and the set research questions. In this thesis, analyses of consumer behaviour in the 3D advertising market have been carried out by …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/m1cc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Reklama a ochrana svobody projevu
Ondřej Macháček -
Sportovní reklama v Liberci
Martina Volšíková -
Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků
Nikola Vitíková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama a svoboda projevu
Ondřej Havlíček -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová