Využití technologie Kinect při získávání motion capture dat – Michal Polcer
Michal Polcer
Master's thesis
Využití technologie Kinect při získávání motion capture dat
The Use of Technology Kinect in Obtaining Motion Capture Data
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření aplikace, která využívá technologii Kinect pro získávání motion capture dat. Získaná data je dále možné využít v profesionálním programu Blender, který je rozšířen pomocí externího pluginu tak, že jsou do něj snímaná data přenášena a následně mapována na kostru vhodně zvoleného modelu. Při real-time přenosu do Blenderu je na modelu možné sledovat pohyby a data …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create an application that will use Kinect technology for obtaining motion capture data. The obtained data will also be used in professional 3D tools Blender, which will be extended by an external plugin, so that the scanned data is transmitted and then mapped to the skeleton of a suitably chosen model. During real-time transmission to Blender is it possible to track the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/98537
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Martin Němec
- Reader: Michal Krumnikl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLCER, Michal. \textit{Využití technologie Kinect při získávání motion capture dat}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2013. Available from: https://theses.cz/id/6jja82/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Tvorba 3D počítačové grafiky a animací v Blender
Jiří Javornický -
Integrace 3D a 2D Animace
Viktoriia Lubsanova -
3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě
Alex KÖNIG -
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková -
3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect
Gabriela Véghová -
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
Antonín HORÁČEK -
Využití Kinect pro rehabilitaci v domácím prostředí
Jakub Vraný -
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
Jan VANĚK