Metody AAK ve vzdělávání dětí s kombinovanými vadami – Petra Brázdilová
Petra Brázdilová
Bakalářská práce
Metody AAK ve vzdělávání dětí s kombinovanými vadami
The Methods of Augmentative and Alternative Communication in Education of Children with Multiple Handicap
Anotace:
Cílem bakalářské práce s názvem Metody AAK ve vzdělávání dětí s kombinovanými vadami, je shrnout problematiku kombinovaného postižení, analyzovat jeho vliv na komunikační proces a nastínit možnosti využití augmentativní a alternativní komunikace u zmíněné cílové skupiny. Zvolená problematika je zpracovávaná převážně z psychopedického hlediskaAbstract:
The aim of the bachelor work titled The Methods of Augmentative and Alternative Communication in Education of Children with Multiple Handicap is to summarize the problems of multiple disability, analyze its impact on the process of communication and outline the opportunities of using Augmentative and Alternative Communication with above mentioned target group. The chosen topic is dealt with particularly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedoucí: Petra Jurkovičová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti alternativní komunikace osob s kombinovaným postižením
Alena NOVÁKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dítěte s kombinovaným postižením
Kateřina KULOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Alternativní augmentativní komunikace s osobami s mentálním a kombinovaným postižením
Lenka HULOVÁ -
Systémy alternativní a augmentativní komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením
Martina ČERVENKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s kombinovanými vadami
Andrea Březíková