Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska – Alina Pankratova
Alina Pankratova
Bakalářská práce
Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska
Advertising, Gifts, Sales Promotion and Sponsorship of Accounting and Tax Perspective
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání reklamy, darů a podpory prodeje z účetního a daňového hlediska.První část je orientována na teoretické definování základních pojmů v oblasti reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu, to vše z účetního a daňového hlediska. Dále jsou definovány modelové příklady. Celá tato část je zpracována na základě nastudování odborné literatury.V druhé části je provedena …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the study of advertising, gifts and sales support from accounting and tax point of view.The first part is focused on the theoretical definition of basic terms in the area of advertising, gifts and sales promotion and sponsorship, all from the accounting and tax point of view. Further, model examples are defined. This whole part is prepared on the basis of professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivana Kuchařová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANKRATOVA, Alina. \textit{Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a~sponzoringu z~účetního a~daňového hlediska}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/6jnlxr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup
Název
Vložil
Vloženo
Práva