Bc. Kateřina Vaňková

Bachelor's thesis

Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky

Analysis of communication strategy used for brand re-design launch
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce osvětlí význam komunikační strategie. Budou zde popsány nástroje marketingové komunikace používané pro komunikační strategie s doplněním popisu možných interních a externích partnerů. V praktické části provedu analýzu komunikační strategie společnosti Philip Morris a.s. zvolenou pro uvedení re-designu značky L&M na českém trhu. Zaměřím se na typy použité marketingové …more
Abstract:
Theoretical part of my bachelor thesis focuses on the importance of the promotion as a one of the tools of the marketing mix. All six ways of marketing communication (promotion) will be clarified and explained in a detail. In the practical part, I will perform an analysis of the communication strategy used for brand re-design launch. I will concentrate on the particular tools of the promotion and their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2011
  • Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní