Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky – Bc. Kateřina Vaňková
Bc. Kateřina Vaňková
Bachelor's thesis
Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky
Analysis of communication strategy used for brand re-design launch
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce osvětlí význam komunikační strategie. Budou zde popsány nástroje marketingové komunikace používané pro komunikační strategie s doplněním popisu možných interních a externích partnerů. V praktické části provedu analýzu komunikační strategie společnosti Philip Morris a.s. zvolenou pro uvedení re-designu značky L&M na českém trhu. Zaměřím se na typy použité marketingové …moreAbstract:
Theoretical part of my bachelor thesis focuses on the importance of the promotion as a one of the tools of the marketing mix. All six ways of marketing communication (promotion) will be clarified and explained in a detail. In the practical part, I will perform an analysis of the communication strategy used for brand re-design launch. I will concentrate on the particular tools of the promotion and their …moreKeywords
Firemní komunikace Marketingová komunikace Reklama Podpora prodeje Vztahy s veřejností Osobní prodej Přímý marketing Události a eventy Ústně šířená pověst Mezera na trhu Životní cyklus produktu Corporate communication Promotion Advertisement Sales Promotion Public Relation Personal selling Direct Selling Event Marketing Word of Mouth Niche marketing PLC-Product life cycle
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dngmt/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2011
- Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/6jp3f9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová