Spádové oblasti velkých nákupních center – Bc. Martin Slezáček
Bc. Martin Slezáček
Diplomová práce
Spádové oblasti velkých nákupních center
Catchment areas of large shopping malls
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje teoretickému vymezení spádových oblastí velkých nákupních center. Počáteční kapitoly jsou zaměřeny na obecnou problematiku současného maloobchodu se zaměřením na situaci v České republice. Důraz je přitom kladen na změny, které se na našem území odehrály po roce 1989. Následující kapitoly charakterizují současnou podobu nákupních center a proměnu spotřebního chování jejich …víceAbstract:
This thesis deals with the theoretical definition of large shopping malls‘ catchment areas. Initial chapters focus on a general issues of a current retail concentrated on the situation in the Czech Republic. The emphasis is mainly put on the changes, which has taken place in the Czech area after 1989. Following chapters describe a current form of shopping centers and also changes of consumption behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bx3jf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Mulíček, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Antonín Věžník, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství geografie a kartografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Vaňkovka Brno - bývalý brownfield vs. úspěšné nákupní centrum
Václav Pižl -
Spádové oblasti velkých nákupních center brněnské aglomerace
Marek Tögel -
Analýza dopravní dostupnosti nákupních center na území města Ostravy
Martin KOLAŠÍN