Marketingová kampaň pro podporu cykloturistiky v Orlických horách – Denisa Moravcová
Denisa Moravcová
Bachelor's thesis
Marketingová kampaň pro podporu cykloturistiky v Orlických horách
Marketing campaign to support cycling in Orlicke hory
Abstract:
Tématem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně na podporu cykloturistiky v Orlických horách. V rámci teoretické části jsou shrnuty poznatky z marketingu, marketingové komunikace, marketingu v cestovním ruchu a cyklistiky. V praktické části práce jsou tyto poznatky aplikovány do praxe při návrhu marketingové kampaně. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů byla navrhnuta …moreAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the concept of a marketing campaign to support cycling in the Orlické Mountains (Eagle Mountains). The theoretical part summarizes the findings from marketing, marketing communication, marketing in tourism and cycling. These findings are applied in the practical part of the work. Based on the results of the questionnaire survey and in-depth interviews the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB12571
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
- Reader: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MORAVCOVÁ, Denisa. \textit{Marketingová kampaň pro podporu cykloturistiky v Orlických horách}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/6jw6n1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights