Marketingová kampaň pro podporu cykloturistiky v Orlických horách – Denisa Moravcová
Denisa Moravcová
Bachelor's thesis
Marketingová kampaň pro podporu cykloturistiky v Orlických horách
Marketing campaign to support cycling in Orlicke hory
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně na podporu cykloturistiky v Orlických horách. V rámci teoretické části jsou shrnuty poznatky z marketingu, marketingové komunikace, marketingu v cestovním ruchu a cyklistiky. V praktické části práce jsou tyto poznatky aplikovány do praxe při návrhu marketingové kampaně. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů byla navrhnuta …viacAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the concept of a marketing campaign to support cycling in the Orlické Mountains (Eagle Mountains). The theoretical part summarizes the findings from marketing, marketing communication, marketing in tourism and cycling. These findings are applied in the practical part of the work. Based on the results of the questionnaire survey and in-depth interviews the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2021
- Vedúci: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORAVCOVÁ, Denisa. \textit{Marketingová kampaň pro podporu cykloturistiky v Orlických horách}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/6jw6n1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová
Názov
Vložil
Vložené
Práva