Jakub STRÁNĚL

Bakalářská práce

Herní engine pro 2D plošinové hry

Engine for 2D platformer games
Anotace:
Využitím příslušných algoritmů a postupů, zpracovaných pomocí objektově ori- entovaného programování, vznikl engine pro 2D plošinové hry, který umožňuje běh hry, vykreslování a správu herních prvků.
Abstract:
By using appropriate algorithms and procedures, processed using object oriented programming, an engine for 2D platform games has been created, which allows the game to run, render and manage game elements.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Petr Osička, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRÁNĚL, Jakub. Herní engine pro 2D plošinové hry. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 6jzy8a 6jzy8a/2
25. 1. 2024
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.