Jakub STRÁNĚL
Bakalářská práce
Herní engine pro 2D plošinové hry
Engine for 2D platformer games
Anotace:
Využitím příslušných algoritmů a postupů, zpracovaných pomocí objektově ori- entovaného programování, vznikl engine pro 2D plošinové hry, který umožňuje běh hry, vykreslování a správu herních prvků.Abstract:
By using appropriate algorithms and procedures, processed using object oriented programming, an engine for 2D platform games has been created, which allows the game to run, render and manage game elements.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Osička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRÁNĚL, Jakub. Herní engine pro 2D plošinové hry. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika - specializace Programování a vývoj software
Práce na příbuzné téma
-
Problematika výuky objektově orientovaného programování v kurzech programování v terciárním vzdělávání
Radim REMEŠ -
Vytvoření virtuálního přístroje na bázi objektově orientovaného programování v prostředí LabVIEW
Michal Kubáček -
Objektově orientovaný přístup k programování v jazyce ANSI C
Jakub Štulíř -
Automatizace testovacích sekvencí na bázi grafické prezentace a objektově orientovaného programování
Patrik Děcký -
Návrh aplikace pomocí objektově orientovaného programování v MATLAB
Jan Vlček -
Návrhové vzory v objektově orientovaném a funkcionálním programování a jejich integrace
Martin Maděra -
Aplikace pro výuku základních principů objektově orientovaného programování
Martin VAŠEK -
Tvorba materiálu pro výuku objektově orientovaného programování
Michal PAVELKA
Název
Vložil
Vloženo
Práva