Learning English in Pre-school age ? Parents? Beliefs – Lucie Teplá
Lucie Teplá
Bakalářská práce
Learning English in Pre-school age ? Parents? Beliefs
Abstract:
The main topic of the bachelor thesis is parents? beliefs about early English language learning. The theoretical part starts with a look into the origin and development of the pre-school institutions in the Czech Republic. Then the focus is on a Framework Education Programme for Pre-primary Education and its conception and contribution to the English pre-school classes. An emphasis is placed on overall …víceAbstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce jsou názory rodičů na ranou výuku anglického jazyka. Teoretická část začíná nahlédnutím do původu a vývoje předškolních zařízení v České republice. Poté se práce zaměřuje na definování Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jeho přínos do výuky anglického jazyka. Důraz je kladen na celkový vývoj dítěte předškolního věku a hlavně také na osvojování …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TEPLÁ, Lucie. \textit{Learning English in Pre-school age ? Parents? Beliefs} [online]. Pardubice, 2013 [cit. 2021-04-12]. Dostupné z: https://theses.cz/id/6k6ub6/. Bakalářská práce. Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická. Vedoucí práce PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Jak správně citovat práci
Teplá, Lucie. Learning English in Pre-school age ? Parents? Beliefs. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Analýza reálií v českých učebnicích ruského jazyka
Veronika Marečková -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Učivo o teritoriálních dialektech v hodinách českého jazyka
Petra JANÍKOVÁ -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Školní vzdělávací program předškolního vzdělávání a centra aktivit
Jarmila Gutwaldová -
Program "Začít spolu" z pohledu psychopedie v mateřské škole
Julie KORABEČNÁ -
Názory rodičů na pohybový a výživový režim žáků na 1. stupni ZŠ
Anna Strašilová