Zuzana Hábová

Bachelor's thesis

Morální aspekty reklam vybrané společnosti

Moral Aspects of the Ads of the Selected Company
Abstract:
Obsah bakalářské práce navazuje v teoretické části na rešerši literatury přímo spjaté s oblastí reklamy a marketingu, vysvětluje pojmy jako etika a morálka, a pomáhá čtenářům seznámit se s problematikou definicí. Vysvětluje, nakolik je důležité dbát na morální a etickou stranu reklamy, vnímání reklamy respondenty, jaké jsou způsoby interpretace reklamy a za jakých podmínek. Praktická část této práce …more
Abstract:
The thesis follows in the theoretical part to the literature connected to area of advertising and marketing, explains the terms as ethics, morality and helps the readers familiarize with the problematic of definitions. Explains, how important is to pay attention to moral and ethics side of advertising, perception of advertisement with respondents, and explains also the methods of the interpretation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hábová, Zuzana. Morální aspekty reklam vybrané společnosti. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications