Morální aspekty reklam vybrané společnosti – Zuzana Hábová
Zuzana Hábová
Bachelor's thesis
Morální aspekty reklam vybrané společnosti
Moral Aspects of the Ads of the Selected Company
Anotácia:
Obsah bakalářské práce navazuje v teoretické části na rešerši literatury přímo spjaté s oblastí reklamy a marketingu, vysvětluje pojmy jako etika a morálka, a pomáhá čtenářům seznámit se s problematikou definicí. Vysvětluje, nakolik je důležité dbát na morální a etickou stranu reklamy, vnímání reklamy respondenty, jaké jsou způsoby interpretace reklamy a za jakých podmínek. Praktická část této práce …viacAbstract:
The thesis follows in the theoretical part to the literature connected to area of advertising and marketing, explains the terms as ethics, morality and helps the readers familiarize with the problematic of definitions. Explains, how important is to pay attention to moral and ethics side of advertising, perception of advertisement with respondents, and explains also the methods of the interpretation …viacKľúčové slová
Marketing marketingový mix reklama sociální reklama etika morálka aspekty apely TV spot.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hábová, Zuzana. Morální aspekty reklam vybrané společnosti. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska