Komunikační schopnost dětí předškolního věku z pohledu rodičů – Bc. Barbora Osičková
Bc. Barbora Osičková
Master's thesis
Komunikační schopnost dětí předškolního věku z pohledu rodičů
Communication ability preschool children from a parent's perspective
Abstract:
Diplomová práce se zabývá pohledem rodičů na komunikační schopnost u svých dětí v předškolním věku. Práce je rozdělena do dvou částí. Část první, která obsahuje teoretická východiska, se zabývá ontogenezí řeči, vývojovými okruhy dítěte a možnostmi rozvoje dílčích složek osobnosti dítěte. Druhou část práce tvoří výzkumný projekt, který byl realizovaný kvantitativním způsobem pomocí nestandardizovaného …moreAbstract:
The thesis deals with a view of parents on communication skills of their preschool children. The work is divided into two parts. The first part, which contains theoretical, is engaged in development of speech, child developmental areas and possibilities of development of sub-components of the child's personality. The second part consists of a research project which was realized in a quantitative way …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mhns8/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Language acquisition in bilingual and multilingual children and language supporting strategies used by bilingual and multilingual parents
Marketa VIDING -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního a mladšího školního věku ve Zlínském kraji
Petra Chytková -
Analýza projektu zaměřeného na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí v běžné mateřské škole
Jitka Matoušová -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u žáků ZŠ logopedické
Jitka Saňáková -
Rozvoj morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí s vývojovou dysfázií
Lucie Schmitt -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí mladšího školního věku s vývojovou dysfázií
Anita Kárová -
Terapeutické přístupy k rozvoji pragmatické jazykové roviny u dospělých osob s koktavostí
Andrea Fabíková