Ing. Viktor Petr

Diplomová práce

Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách

Media market in the Czech republic, advantages and disadvantages particular media in concrete conditions
Anotace:
V diplomové práci s názvem Mediální trh v ČR jsem se rozhodl popsat, analyzovat a zhodnotit prostředí médií v České republice. V úvodní části jsou uvedeny znaky komunikačních médií a masové komunikace. V následujících kapitolách je popsán mediální mix a jednotlivé fáze vzniku reklamy. Na kapitoly o reklamě navazuje část věnovaná subjektům, které neodmyslitelně patří k mediálnímu trhu. Jsou jimi reklamní …více
Abstract:
In the graduation thesis named The Media Market in the Czech Republic I tried to describe and analyse the media background in the Czech Republic. In the introductory part, characters of communication media and mass communication are presented. The following chapters describe the media mix and particular phases of the ad creation. These ad chapters are followed by the part devoted to subjects inherently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: Mgr. Matěj Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance