Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách – Ing. Viktor Petr
Ing. Viktor Petr
Master's thesis
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
Media market in the Czech republic, advantages and disadvantages particular media in concrete conditions
Anotácia:
V diplomové práci s názvem Mediální trh v ČR jsem se rozhodl popsat, analyzovat a zhodnotit prostředí médií v České republice. V úvodní části jsou uvedeny znaky komunikačních médií a masové komunikace. V následujících kapitolách je popsán mediální mix a jednotlivé fáze vzniku reklamy. Na kapitoly o reklamě navazuje část věnovaná subjektům, které neodmyslitelně patří k mediálnímu trhu. Jsou jimi reklamní …viacAbstract:
In the graduation thesis named The Media Market in the Czech Republic I tried to describe and analyse the media background in the Czech Republic. In the introductory part, characters of communication media and mass communication are presented. The following chapters describe the media mix and particular phases of the ad creation. These ad chapters are followed by the part devoted to subjects inherently …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u118y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Reklama a děti ve věku 6 a 7 let
Veronika MACHÁČKOVÁ -
Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.
Tomáš Kochánek -
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ -
Rivalita a rozdíly mezi cizojazyčnými a českými lokálními reklamními médii
Zhanna Shchipletsova -
Mezilidské vztahy a komunikace v protředí sociálních sítí
Michael Pivrnec -
Mediální ukazatele reklamní kampaně při plánování a realizaci
Veronika Pichová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva