Bc. Eva Drozenová

Diplomová práce

Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu

The analysis of marketing promotion in the choosen company according to tourism
Anotace:
Cílem práce bylo zanalyzovat marketingovou komunikaci v oblasti cestovního ruchu aplikovanou v turistické oblasti Střední Čechy – severovýchod – Polabí společností Zlatý Pruh Polabí, o.p.s. A na základě výstupů analýzy navrhnout možné způsoby zefektivnění marketingové komunikace. V práci bylo použito několik metod, kterými jsou deskripce, dedukce a analýza. Výstupem práce je návrh způsobů zefektivnění …více
Abstract:
The objection of the thesis was to analyse a marketing promotion of tourism applied in the touristic area Middle Bohemia – north-east – Polabí by an organization Zlatý Pruh Polabí, o.p.s. And based on analysis outputs suggest a possible ways how to make a marketing promotion more effective. There was, in the thesis used a couple of methods, which are description, deduction and analysis. The output …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze