Bc. Eva Drozenová

Master's thesis

Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu

The analysis of marketing promotion in the choosen company according to tourism
Abstract:
Cílem práce bylo zanalyzovat marketingovou komunikaci v oblasti cestovního ruchu aplikovanou v turistické oblasti Střední Čechy – severovýchod – Polabí společností Zlatý Pruh Polabí, o.p.s. A na základě výstupů analýzy navrhnout možné způsoby zefektivnění marketingové komunikace. V práci bylo použito několik metod, kterými jsou deskripce, dedukce a analýza. Výstupem práce je návrh způsobů zefektivnění …more
Abstract:
The objection of the thesis was to analyse a marketing promotion of tourism applied in the touristic area Middle Bohemia – north-east – Polabí by an organization Zlatý Pruh Polabí, o.p.s. And based on analysis outputs suggest a possible ways how to make a marketing promotion more effective. There was, in the thesis used a couple of methods, which are description, deduction and analysis. The output …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2015
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze