Monika MERVARTOVÁ

Diplomová práce

Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic

The analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce ?Analýza a návrh marketingové strategie společnosti GGP Czech Republic? se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti, která je velkoobchodním prodejcem zahradní techniky a je výhradním zastoupením značky Stiga pro český trh. Předmětem práce je zjistit, zda je stávající marketingová strategie společnosti vyhovující vzhledem k jejímu poklesu obratu a zisku. Cílem práce je analyzovat …více
Abstract:
The thesis ?Analysis and concept of marketing strategy GGP Czech Republic? provides with the analysis of marketing strategy of a company which is a wholesale dealer of garden equipment and an exclusive representative of Stiga brand in the Czech market. The main aim is to focus and determine whether the current marketing strategy is useful when the company is on a declining sales and profit. The aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Michal Vejvoda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MERVARTOVÁ, Monika. Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management