Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic – Monika MERVARTOVÁ
Monika MERVARTOVÁ
Diplomová práce
Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic
The analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce ?Analýza a návrh marketingové strategie společnosti GGP Czech Republic? se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti, která je velkoobchodním prodejcem zahradní techniky a je výhradním zastoupením značky Stiga pro český trh. Předmětem práce je zjistit, zda je stávající marketingová strategie společnosti vyhovující vzhledem k jejímu poklesu obratu a zisku. Cílem práce je analyzovat …víceAbstract:
The thesis ?Analysis and concept of marketing strategy GGP Czech Republic? provides with the analysis of marketing strategy of a company which is a wholesale dealer of garden equipment and an exclusive representative of Stiga brand in the Czech market. The main aim is to focus and determine whether the current marketing strategy is useful when the company is on a declining sales and profit. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Vejvoda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MERVARTOVÁ, Monika. \textit{Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/6kmafq/.
Jak správně citovat práci
MERVARTOVÁ, Monika. Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová