Monika MERVARTOVÁ

Master's thesis

Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic

The analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce ?Analýza a návrh marketingové strategie společnosti GGP Czech Republic? se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti, která je velkoobchodním prodejcem zahradní techniky a je výhradním zastoupením značky Stiga pro český trh. Předmětem práce je zjistit, zda je stávající marketingová strategie společnosti vyhovující vzhledem k jejímu poklesu obratu a zisku. Cílem práce je analyzovat …more
Abstract:
The thesis ?Analysis and concept of marketing strategy GGP Czech Republic? provides with the analysis of marketing strategy of a company which is a wholesale dealer of garden equipment and an exclusive representative of Stiga brand in the Czech market. The main aim is to focus and determine whether the current marketing strategy is useful when the company is on a declining sales and profit. The aim …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2010
  • Supervisor: Ing. Michal Vejvoda

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MERVARTOVÁ, Monika. Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management