Kateřina Kubišová
Bachelor's thesis
Marketingové využití sítě Pinterest
Pinterest as a Marketing Tool
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Pinterest. V teoretické části uvádím základní informace o Internetu a on-line marketingu, ale zejména o Pinterestu, principu jeho fungování a specifikách firemních účtů a příklady zavedených firem, které zde úspěšně propagují svou činnost. V praktické části doporučuji postup pro zakládání profilu, navazování komunikace s relevantní skupinou uživatelů …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with use of Pinterest for marketing purposes. The theoretical part includes basic information about Internet and on-line marketing but mainly about Pinterest, its principles and specifics of business accounts and also presents examples of companies successfully promoting its activities via Pinterest. The practical part contains recommendations for setting up the account, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46781
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Hana Chylíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Využití on-line marketingu při budování firmy English Preschool and Primary School ABACUS
Karolína Bálek -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti
Natálie Kubátová -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Kateřina Macháňová