Bc. Miroslava Janků

Bakalářská práce

Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.

Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je marketing a propagace překladatelských společností poskytující překladatelské služby v ČR. Tato práce se skládá z teoretické a aplikační části. V první části se budu zabývat teoretickými poznatky, týkající se marketingu, propagace a překladatelských služeb. Ve druhé části se prakticky zaměřím na firmu, na kterou je bakalářská práce zaměřena, a jsou na ni aplikovány …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing of translation companies in Czech Republic. This bachelor thesis has two parts, theoretical and practical. In the first theoretical part I explains the marketing, propagation and translation services. In the second part I analyses company, which I choose for my bachelor thesis and their selected stratégy methods and optional provision.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích