Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR. – Bc. Miroslava Janků
Bc. Miroslava Janků
Bachelor's thesis
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je marketing a propagace překladatelských společností poskytující překladatelské služby v ČR. Tato práce se skládá z teoretické a aplikační části. V první části se budu zabývat teoretickými poznatky, týkající se marketingu, propagace a překladatelských služeb. Ve druhé části se prakticky zaměřím na firmu, na kterou je bakalářská práce zaměřena, a jsou na ni aplikovány …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing of translation companies in Czech Republic. This bachelor thesis has two parts, theoretical and practical. In the first theoretical part I explains the marketing, propagation and translation services. In the second part I analyses company, which I choose for my bachelor thesis and their selected stratégy methods and optional provision.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/pbxgt/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2016
- Supervisor: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANKŮ, Miroslava. \textit{Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/6kucb2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Hodnocení investičního záměru společnosti Karel Kaňák, s. r. o. a jeho financování v ČSOB, a. s.
Petra Palánková -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Eliška Pokorná -
Finanční a strategická analýza společnosti Novo Nordisk A/S
Nikol Hallová