Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR. – Bc. Miroslava Janků
Bc. Miroslava Janků
Bakalářská práce
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je marketing a propagace překladatelských společností poskytující překladatelské služby v ČR. Tato práce se skládá z teoretické a aplikační části. V první části se budu zabývat teoretickými poznatky, týkající se marketingu, propagace a překladatelských služeb. Ve druhé části se prakticky zaměřím na firmu, na kterou je bakalářská práce zaměřena, a jsou na ni aplikovány …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing of translation companies in Czech Republic. This bachelor thesis has two parts, theoretical and practical. In the first theoretical part I explains the marketing, propagation and translation services. In the second part I analyses company, which I choose for my bachelor thesis and their selected stratégy methods and optional provision.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pbxgt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANKŮ, Miroslava. \textit{Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6kucb2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Hodnocení investičního záměru společnosti Karel Kaňák, s. r. o. a jeho financování v ČSOB, a. s.
Petra Palánková -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Eliška Pokorná -
Finanční a strategická analýza společnosti Novo Nordisk A/S
Nikol Hallová