Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries – Rostislav Vepřek
Rostislav Vepřek
Bakalářská práce
Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries
Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries
Abstract:
The goal of this bachelor thesis was to assess the role of cultural mapping in international trade. Theoretical part addresses elements of culture and points out the importance of cultural intelligence within international trade. These elements were analysed and compared with selected countries of Western and Southern Europe. Sub-goal of this paper was the execution of comparative analysis focused …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit význam kulturního mapování pro mezinárodní obchodní aktivity. Teoretická část se zabývá elementy kultury a poukazuje na důležitost kulturní inteligence v rámci mezinárodního obchodu. Tyto elementy kultury byly analyzovány a porovnány ve vybraných zemích Západní a Jižní Evropy. Dílčím cílem bylo provedení komparativní analýzy zaměřené na důležitost kulturních …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEPŘEK, Rostislav. \textit{Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/6kz20s/.
Jak správně citovat práci
Vepřek, Rostislav. Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní rozdíly České republiky a Spojených arabských emirátů a jejich dopad na mezinárodní obchod
Kristýna Donátová -
Kulturní a obchodní zvláštnosti Japonska a jejich vliv na mezinárodní obchod
Michaela Stromková -
Kulturní specifika a jejich vliv na mezinárodní obchod Indie
Nicola Sandhu Timpelová -
Kulturní a sociální rozdíly mezi Japonskem a Českou republikou a jejich vliv na mezinárodní obchod
Michal Podroužek -
Obchodní a kulturní zvláštnosti Spojených arabských emirátů a jejich vliv na mezinárodní obchod
Lucie Batorková -
Vliv spotřebitelských preferencí na přeshraniční obchod
Polina Avdeeva -
Genderová problematika v mezinárodním obchod a její konkrétní projevy v podnikovém prostředí
Karolíne Al-Eraidiová -
Vývoj druhé demografické tranzice ve vybraných zemích západní a východní Evropy v letech 1990-2017
Prášilová Prášilová