Využití moderních technologií ve vzdělávání dětí předškolního věku – Klára MELČÁKOVÁ
Klára MELČÁKOVÁ
Bakalářská práce
Využití moderních technologií ve vzdělávání dětí předškolního věku
Utilization of modern technologies in preschool education
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá využitím moderních technologií v předškolním vzdělávání. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol. V první se zabývám významem moderních technologií v širším kontextu, další kapitola se zabývají vlivem moderních technologií na dítě, jeho učení a edukaci, dále se zmiňuji o RVP PV ve vztahu k moderním technologiím, digitální kompetenci a informatickému …víceAbstract:
My bachelor's thesis deals with the utilization of modern technology in preschool education. It is divided into two parts. The theoretical part is divided into four chapters. The first chapter deals with the importance of modern technology in a broader context, while the following chapters focus on the impact of modern technology on a child's learning, education, as well as the RVP PV in relation to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Hendrychová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MELČÁKOVÁ, Klára. Využití moderních technologií ve vzdělávání dětí předškolního věku. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Děti předškolního věku a digitální technologie
Martina Vašíčková -
Digitální technologie v běžných a speciálních mateřských školách
Gabriela DAVÍDKOVÁ -
Digitální technologie v MŠ
Olga Lamatová -
Digitální technologie a sociální sítě u pedagogických pracovníků mateřských škol
Dana Stejskalová -
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Informatické myšlení v rámci systému vzdělávání na českých středních školách
Martin Šír