Reklama v denním tisku 30., 60. a 90. let 20. století – Martina TATAYOVÁ
Martina TATAYOVÁ
Diplomová práce
Reklama v denním tisku 30., 60. a 90. let 20. století
Advertisement in daily newspaper in 30´s, 60´s and 90´s years of 20th century
Anotace:
Tatayová, M. Reklama v denním tisku. [Diplomová práce.] Ústí nad Labem 2010 - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta, katedra bohemistiky, 95 s., (Přílohy: naskenované reklamy z českých deníku).Abstract:
Tatayová Martina Advertisement in daily newspaper in 30´s, 60´s and 90´s years of 20th century. [Diploma work.] Ústí nad Labem 2010 - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogical faculty, department of bohemistic, 95p. (Attachmnent: scanned advertising from czech newspapers).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 12. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Ludmila Zimová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TATAYOVÁ, Martina. Reklama v denním tisku 30., 60. a 90. let 20. století. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelské studium českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Lexikální a gramatické prostředky v promluvách postav v prozaickém díle dětské literatury s tematikou handicapu
Eva Fikejsová -
Etická dimenze reklamy a význam reklamy ve výchovně vzdělávacím procesu
Klára ZAPLETALOVÁ -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Vliv reklamy na znalostně hodnotovou orientaci dětí a mládeže
Veronika SMETANOVÁ -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Využití reklamy ve výuce českého jazyka
Tereza BROŽOVÁ -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá