Luxury Consumer Behavior in Digital World – XINNI LUO
XINNI LUO
Bakalářská práce
Luxury Consumer Behavior in Digital World
Abstract:
With the changing of time and the development of economy, people's growing demand for a better life is increasing. A market with luxury goods is booming. With the rapid rise of social media and millennial consumers, luxury companies have begun to actively explore suitable online channels and other digital tools as social media inserted to its business model. Based on the consumer behavior, luxury marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
- Oponent: Matěj Klukan, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Adapting to Disruption: How Consumer Behavior and Digital Innovation Transform the European Publishing Landscape
Krisel Qurku -
Digital Addiction and Consumer Behavior
Anthony Arbane -
A Study of E-Commerce: The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior
Neel Choksi -
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
Sokagnna Tiv -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior
Nikita Stepanov -
Impact of Social Media Data on Consumer Behavior
Melika Amini Moghaddam
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 6le99w 6le99w/2
14. 3. 2021