Realizace projektové výuky na téma biologie rostlin – Bc. Claudie SVOBODOVÁ
Bc. Claudie SVOBODOVÁ
Diplomová práce
Realizace projektové výuky na téma biologie rostlin
Implementation of the project teaching in the plant biology
Anotace:
Diplomová práce na téma ,,Realizace projektové výuky na téma biologie rostlin" se zabývá realizací projektů zaměřených na stonek a list, navržených v bakalářské práci, se žáky střední školy a následnou evaluací těchto projektů pomocí evaluačních dotazníků. Projekty ,, Co jsi o stonku nevěděl" a ,,Listový katalog" byly realizovány na Letohradském gymnáziu v únoru 2018 a v říjnu 2019.Abstract:
Presented diploma thesis with topic "Implementation of the project teaching in the plant biology " is dealing with the implementation of projects focused on stem and leaf, proposed in the bachelor thesis, with secondary school students and subsequent evaluation of these projects through evaluation questionnaires. The projects "What you didn't know about the stem" and "Leaf Catalog" were implemented …víceKlíčová slova
biologie botanika stonek list projektová výuka projekt myšlenkové mapy evaluační dotazník
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martina Oulehlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Claudie. Realizace projektové výuky na téma biologie rostlin. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství biologie pro střední školy - Učitelství geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Myšlenkové mapy, pojmové mapy a jejich využití ve výuce chemie
Šárka Kurková -
Myšlenkové mapy jako podpora při výuce
Martin Simon -
Myšlenkové a pojmové mapy, jejich využití ve výuce
Markéta Vomáčková -
Myšlenkové mapy jako nástroj pro výuku slovních úloh
Aneta Bezrová -
Myšlenkové mapy ve výuce vybraných geografických témat na ZŠ
Václav KAŠPÁREK -
Myšlenkové mapy jako evaluační prostředek školství
Petr HANÁK -
Didaktický projekt ve výuce odborného předmětu biologie a ekologie
Veronika Špidlenová
Název
Vložil
Vloženo
Práva