Komunikace globální společnosti DHL – Mgr. Tomáš ŠKODA
Mgr. Tomáš ŠKODA
Diplomová práce
Komunikace globální společnosti DHL
Communication of global company DHL
Anotace:
Tato práce je celá věnována marketingovým komunikacím a to v globálním měřítku. Práce se snaží nastínit, jak obtížná a plná nástrah je mezilidská komunikace a zdůrazňuje fakt, o co složitější je komunikace interkulturní. Podtrhuje nutnost při globální komunikaci respektovat různé kulturní dimenze, které jsou základem pro pochopení mentality kultury, ke které chceme promlouvat.Abstract:
This dissertation is whole to marketing communications in global scale dedicated. Dissertation is trying to outline, how difficult and risky is interpersonal communication and also trying to accent the fact, that more difficult could be intercultural communication. It underdraw the necessity to respect different cultural dimensions in global communication. The cultural dimensions, which are necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Identifikátor:
4976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKODA, Tomáš. Komunikace globální společnosti DHL. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Pavla Rebeková -
Kazuistika marketingového komunikačního mixu v kulturní sféře
Anna Severová -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
Kateřina Kuthanová -
Sociální a psychologické dimenze komunikace online
Mariana Mery Houštecká -
Vyhodnocení atmosféry v pracovní skupině z hlediska dimenze: komunikace, stylu vedení a spokojenosti.
Radka DOUDOVÁ -
Komunikace rodičů o rodičovských konfliktech a maladaptace adolescentů
Dita Chovancová -
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Dana Laclé