Mgr. Tomáš ŠKODA

Diplomová práce

Komunikace globální společnosti DHL

Communication of global company DHL
Anotace:
Tato práce je celá věnována marketingovým komunikacím a to v globálním měřítku. Práce se snaží nastínit, jak obtížná a plná nástrah je mezilidská komunikace a zdůrazňuje fakt, o co složitější je komunikace interkulturní. Podtrhuje nutnost při globální komunikaci respektovat různé kulturní dimenze, které jsou základem pro pochopení mentality kultury, ke které chceme promlouvat.
Abstract:
This dissertation is whole to marketing communications in global scale dedicated. Dissertation is trying to outline, how difficult and risky is interpersonal communication and also trying to accent the fact, that more difficult could be intercultural communication. It underdraw the necessity to respect different cultural dimensions in global communication. The cultural dimensions, which are necessary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Identifikátor: 4976

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKODA, Tomáš. Komunikace globální společnosti DHL. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.