Využití QR kódu s vloženou grafikou k reprezentaci univerzitního pracoviště – Andrey Fedosov
Andrey Fedosov
Diplomová práce
Využití QR kódu s vloženou grafikou k reprezentaci univerzitního pracoviště
Use of QR code with embedded graphics to represent the university organization
Anotace:
Tato práce se zabývá QR kódy a jejich vylepšeními z hlediska designu a atraktivity. Když lidé uvidí QR kód, nemohou vědět, co je uvnitř kódu, a proto vyžadují další informace, ať už jde o text nebo obrázky. Tento bod je v rozporu s vizí QR kódů jako rychlejšího způsobu získávání informací. Teoretická část této práce popisuje typy maticových kódů a čárových kódů a běžné metody zvýšení jejich atraktivity …víceAbstract:
The thesis analyses QR codes and their improvements in terms of design and attractiveness. When people see a QR code, they can't know what is encoded inside, so they need more information, whether it's text or images. This point contradicts the idea of QR codes as a faster way to obtain information. The theoretical part of this work describes the types of matrix codes and barcodes and common methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Vojtěch Merunka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEDOSOV, Andrey. \textit{Využití QR kódu s vloženou grafikou k reprezentaci univerzitního pracoviště}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/6loyik/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová strategie vzdělávacích organizací
Iva Andresová -
Marketingová komunikácia vybranej vzdelávacej inštitúcie v podmienkach Slovenskej republiky
Lenka Tiralová -
Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi
Kamila ZUKALOVÁ -
Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích
Eva Křížová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova
Název
Vložil
Vloženo
Práva