Hodnocení úrovně společensky odpovědného podnikání ve společnosti Tieto Czech s.r.o. – Bc. Jakub Hajduch
Bc. Jakub Hajduch
Diplomová práce
Hodnocení úrovně společensky odpovědného podnikání ve společnosti Tieto Czech s.r.o.
Evaluation of the Level of Corporate Social Responsibility in Tieto Czech s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Hodnocení úrovně společensky odpovědného podnikání ve společnosti Tieto Czech s.r.o.“ se zabývá problematikou společensky odpovědného podnikání. V teoretické části je přiblížena oblast společensky odpovědného podnikání a dále jsou představeny jednotlivé pilíře s vysvětlením všech důležitých pojmů a souvislostí ve vztahu k této práci. Následně je stručně popsán proces implementace …víceAbstract:
This Thesis called „Evaluation of the Level of Corporate Social Responsibility in Tieto Czech s.r.o.“ deals with the Corporate Social Responsibility field. In the theoretical part the Corporate Social Responsibility concept is introduced together with three pillars and all-important terms related to this Thesis. As next an implementation in brief and evaluation process of Corporate Social Responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/c3d76/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAJDUCH, Jakub. \textit{Hodnocení úrovně společensky odpovědného podnikání ve společnosti Tieto Czech s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6lp218/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná