Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje – Marek Benáček
Marek Benáček
Bachelor's thesis
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Mystery Shopping - Brand Bar as Form of Personal Selling
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping prováděnou ve značkovém baru firmy zabývající se výrobou whisky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhodnocen výzkum a byly stanoveny případná opatření a doporučení na zjištěné nedostatky …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping carried out in the brand bar of a company engaged in the production of whiskey. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary search was created, which was processed based on professional literature. In the practical part, the research was evaluated and possible measures and recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENÁČEK, Marek. \textit{Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/6lrk4o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Benáček, Marek. Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík