Lucie HESSOVÁ
Bachelor's thesis
E-marketing ve vybraných firmách
E-marketing in selected firms
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem "E-marketing ve vybraných firmách", se zabývá e-marketingem a jeho využitím ve vybraných firmách. Popisuje historii a vývoj internetu, poskytuje informace o nástrojích e-marketingu. V praktické části zjišťuji a vysvětluji použité e-marketingové nástroje vybraných firem a jejich vnímání zákazníky. Cílem této práce je navrhnutí zlepšení dosavadně používaných nástrojů prezentace …moreAbstract:
This bachelor´s thesis with the name "E-marketing in selected firms" deals with e-marketing and it's use in selected firms. Describes the history and evolution of the internet, provides information about e-marketing tools. In the practical part of the discovering and explaining the e-marketing tools of the selected firms and their perception of the customers. The aim of this work is designed to improve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HESSOVÁ, Lucie. \textit{E-marketing ve vybraných firmách}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/6lx503/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HESSOVÁ, Lucie. E-marketing ve vybraných firmách. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Martin Kot -
Elektronický marketing jako nástroj internetové nákupní galerie
Jan Hnyk -
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Petr Mareš -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová