Lucie HESSOVÁ
Bachelor's thesis
E-marketing ve vybraných firmách
E-marketing in selected firms
Anotácia:
Tato bakalářská práce s názvem "E-marketing ve vybraných firmách", se zabývá e-marketingem a jeho využitím ve vybraných firmách. Popisuje historii a vývoj internetu, poskytuje informace o nástrojích e-marketingu. V praktické části zjišťuji a vysvětluji použité e-marketingové nástroje vybraných firem a jejich vnímání zákazníky. Cílem této práce je navrhnutí zlepšení dosavadně používaných nástrojů prezentace …viacAbstract:
This bachelor´s thesis with the name "E-marketing in selected firms" deals with e-marketing and it's use in selected firms. Describes the history and evolution of the internet, provides information about e-marketing tools. In the practical part of the discovering and explaining the e-marketing tools of the selected firms and their perception of the customers. The aim of this work is designed to improve …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HESSOVÁ, Lucie. E-marketing ve vybraných firmách. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Martin Kot -
Elektronický marketing jako nástroj internetové nákupní galerie
Jan Hnyk -
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Petr Mareš -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová