Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání – Bc. Lucie Fojtová
Bc. Lucie Fojtová
Diplomová práce
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Regulation of advertising in radio and television broadcasting
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je reklama a její regulace. A to jak z oblasti veřejného práva (zejména s ohledem na nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.), tak z oblasti soukromého práva a etiky. V teoretické části se budu zabývat reklamou, její regulací, zákony a regulačními orgány. V praktické části se zaměřím na rozhodování arbitrážní komise Rady pro reklamu v roce 2013.Abstract:
The subject of this thesis is the analysis of regulation of the advertising. This analysis contain public (with new Nr. 89/2010 The Civil code) and private law and moral philosophy. There are analysis of advertising, regulation of the advertising, law, and watchdog bodies. In the practical part, I focus on decision of The Czech Advertising Standards Council in 2013.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/asz8n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová