Zuzana Budzáková
Bachelor's thesis
Mobilný marketing
Mobilní marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl představit mobilní marketing i možnosti jeho využití v marketingové komunikaci firem, poukázat na rostoucí význam a potenciál mobilního marketingu v současné době. Kromě toho se budu snažit zhodnotit efektivitu jednotlivých forem mobilního marketingu na základě jejich komparace a analýzy, identifikovat klíčové faktory úspěchu a navrhnout doporučení při volbě konkrétní …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to introduce mobile marketing as well as the possibility of its use in marketing communications company, and to highlight the increasing importance and potential of mobile marketing nowadays. In addition, we purport to evaluate the effectiveness of various forms of mobile marketing on the comparison and analysis basis, and to identify the key success factors; and to propose …moreAbstract:
Táto bakalárska práca si kladie za cieľ predstaviť mobilný marketing ako aj možnosti jeho využitia v marketingovej komunikácii firiem, poukázať na narastajúci význam a potenciál mobilného marketingu v súčasnej dobe. Okrem toho sa budem snažiť zhodnotiť efektivitu jednotlivých foriem mobilného marketingu na základe ich komparácie a analýzy, identifikovať kľúčové faktory úspechu a navrhnúť doporučenie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31874
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2012
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Marcela Zamazalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31874
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Generátor misií systému dynamickej kampane pre letecký simulátor
Michal Stolárik -
Návrh komunikačnej kampane neziskovej organizácie
Renáta Valašíková -
Návrh komunikačnej kampane
Gabriel Práczel -
Návrh marketingovej a komunikačnej kampane pre vybraný podnik
Darina Kozáková -
Humor ako kľúčový aspekt vnímania reklamnej kampane
Adriana Krutá -
Tvorba PPC kampane pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľovej skupiny
Aneta Tomanová -
Návrh komunikačnej kampane na vybraný segment zákazníkov spoločnosti Dáme jídlo.
Samuel Topolčani